Collistar Nourishing Pefecting Dry Oil with Pistachio Oil vyživující a zdokonalující suchý olej s pistáciovým olejem 150 ml
Collistar Nourishing Pefecting Dry Oil with Pistachio Oil vyživující a zdokonalující suchý olej s pistáciovým olejem 150 ml
Z výzkumného týmu Collistar vyšel nový inovativní suchý olej, který kombinuje vyživující a revitalizační efekt s dokonalým pistáciovým olejem, který rozjasňuje a posiluje pokožku.
Olej ze Sicilské Pistácie - koncentruje účinné složky
Pistáciový olej, ne tak hojně používaný v kosmetice jako jiné rostlinné oleje. Pistáciový olej je pozoruhodný spojencem pro zdraví a krásu pokožky. Tento olej je obzvláště cenný, protože Collistar používá 100% čistý a extrahuje lisováním za studena z nejkvalitnějších Pistácií ze Sicílie. Má výjimečný obsah (asi 60%) esenciálních mastných kyselin, které poskytují pleti dostatek hydratace, výživu a pružnost. Je plný vitaminů A a E, které mají hydratační, rekondiční účinky a působí proti volným radikálům, stejně jako Proteiny a minerální soli.
Výzkumníci Collistaru přidali k olejové extraktu výtažek z porcelánové květiny, květ je tak pojmenovaný protože její bílé okvětní lístky se zdají být jak z porcelán. Kromě toho, že má hydratační a regenerační vlastnosti díky přítomností flavonoidů a fytosteroly, + P8 tento konkrétní výtažek zanechává nepatrný závoj na pokožce pro jemný rozjasňující efekt, který na povrch odráží světlo dává jas pleti a opticky maskuje nedokonalosti pleti.
- inovativní suchý olej
- kombinuje vyživující a revitalizační efekt s dokonalým pistáciovým olejem
- 100% čistý pistáciový olej
- poskytuje pleti dostatek hydratace, výživu a pružnost
- 150 ml
Když se spojí italská vášeň pro krásu, výjimečná kreativita a úspěšný vědecký přístup, vznikají mimořádné věci. Jako třeba kosmetika a parfémy Collistar. Přední italská značka je oblíbená pro své efektivní složení, kvalitní ingredience, luxusní balení a – co je nejlepší – velmi příznivé ceny. Na svém kontě má Collistar pěknou řádku revolučních kosmetických přípravků a úžasný cit pro inovace se odráží i v marketingové komunikaci. Mimo jiné se Collistar zařadil mezi úplně první kosmetické značky, které se začaly prezentovat na internetu.