Vody po holení
Nejprodávanější
-16%
Kód: 34960
Denim Original voda po holení 100 ml
Skladem > 5 ks
101 Kč
85 Kč
Povzbuzující pánská voda po holení s příjemnou mužnou vůní. Denim Original je nestárnoucí a nejprodávanější klasická vůně od značky Denim. Přirozené sebevědomí spojené s hravostí a vtipem. Přesně o tom je a vždy byla značka Denim, která už dávno nereprezentuje pouze kategorii vod po holení. V portfoliu značky najdete také toaletní vody, d
-11%
Kód: 09494
Nivea Men Sensitive voda po holení pro citlivou pleť 100 ml
Skladem > 5 ks
287 Kč
254 Kč
Nivea Men voda po holení Sensitive je to pravé, pokud vás trápí podrážděná pokožka. Obsažený heřmánek vaši pleť zklidní a dodá ji potřebnou hydrataci. Nivea Men Sensitive voda po holení má inovativní složení, které neobsahuje alkohol. Rychle se vstřebá, nelepí a dodá pleti příjemné osvěžení. bez alkoholu zklidňující složen
-16%
Kód: 09380
Denim Black voda po holení 100 ml
Skladem > 5 ks
101 Kč
85 Kč
Denim Black je nestárnoucí a nejprodávanější klasická vůně od značky Denim. Přirozené sebevědomí spojené s hravostí a vtipem. Přesně o tom je a vždy byla značka Denim, která už dávno nereprezentuje pouze kategorii vod po holení. V portfoliu značky najdete také toaletní vody, deodoranty, sprchové gely. Se značkou Denim zkrátka budete vonět
-20%
Kód: 09498
Alpa Windsor voda po holení 100 ml
Skladem > 5 ks
59 Kč
47 Kč
Přípravek je určený k ošetření pleti po holení. Díky obsahu allantoinu a hydrofilní vyhlazující přísady má přípravek zklidňující a regenerační účinky a snižuje hrubost oholené pleti. Má dřevito-citrusovou vůni s bylinnými prvky. allantoin zklidňující a regenerační účinky snižuje hrubost oholené pleti dřevito - citrusové vůně
-29%
Kód: 09506
Alpa 378 voda po holení 50 ml
Skladem > 5 ks
38 Kč
27 Kč
Přípravek určený k ošetření pleti po holení. Osvěžuje a zklidňuje pokožku. Obsahuje antiseptickou složku Cetylpyridiniumchlorid (CPC). Má typickou květinovo-citrusovou vůni s mechovým podtónem. osvěžuje a zklidňuje pokožku květinovo - citrusová vůně mechový podtón antiseptický
-16%
Kód: 09427
Pitralon F voda po holení 100 ml
Skladem > 5 ks
64 Kč
54 Kč
Pitralon voda po holení - chlapa najdeš uvnitř. České muže provází už od roku 1920 Obsahuje vitamin F, Oholenou pokožku dezinfikuje Zároveň osvěžuje. Nový obal si spotřebitelé vybrali sami
-35%
Kód: 27910
Calvin Klein Eternity for Men voda po holení 100 ml
Skladem 2 ks
807 Kč
528 Kč
Dřevitá - svěží aromatická uvedena na trh v roce 1989. Odráží kouzlo dnešního muže s tradičními hodnotami, radostná, svérázná, osobitá, osvěžující, nadčasový ideál, pocit lásky a oddanosti. Pro muže něžného, citlivého. Složení vůně Hlava: levandule, mandarinka, zelené rostliny Srdce: jasmín, šalvěj, bazalka Základ: santalové dřevo,
-31%
Kód: 38522
Joop! Homme voda po holení 75 ml
Skladem 1 ks
607 Kč
420 Kč
Dřevitá - orientální uvedena na trh v roce 1989. Opojná vonná extáze, plná kontrastů, oslavuje všechny aspekty opravdového muže. Orientálně jantarová Joop! Homme je vůně kontrastů. Chladivá a kořeněná. Teplá a sexy. Joop! Homme je vůně pro nezávislého a kreativního muže, pod jehož vyrovnaným povrchem doutná mohutný oheň.
-11%
Kód: 44720
Adidas Victory League voda po holení 100 ml
Skladem > 5 ks
187 Kč
166 Kč
Adidas Victory League je ambrově dřevitá vůně uvedena na trh v roce 2006. Značka Adidas, která nezapře svou sportovní duši, představila vůni pro muže Victory League, která je založena na týmovém duchu, který je tepajícím srdcem světa sportu. Orientálně dřevitá vůně, která rozehraje notu vaši mužnosti a poodkryje světu vaši sportovní strá
-29%
Kód: 25725
Hugo Boss No.6 Bottled voda po holení 50 ml
Skladem 1 ks
1 007 Kč
714 Kč
Ovocně - svěží vůně uvedena na trh v roce 1998. Sebevědomá, smyslná - emocionální, výrazná - definuje nový způsob úspěchu. Pro muže úspěšného, cílevědomého, vyrovnaného sám sebou. Složení vůně Hlava: bergamot, citrusové plody, dráždivě jablko, sladká skořice Srdce: hřebíček, geranium, mechové tóny Základ: santalové dřevo, vetiver,
-31%
Kód: 25726
Hugo Boss No.6 Bottled voda po holení 100 ml
Skladem 1 ks
1 207 Kč
832 Kč
Ovocně - svěží vůně uvedena na trh v roce 1998. Sebevědomá, smyslná - emocionální, výrazná - definuje nový způsob úspěchu. Pro muže úspěšného, cílevědomého, vyrovnaného sám sebou. Složení vůně Hlava: bergamot, citrusové plody, dráždivě jablko, sladká skořice Srdce: hřebíček, geranium, mechové tóny Základ: santalové dřevo, vetiver,